Search
Close this search box.

Lahko branje

Simbol za lahko branje
Simbol za lahko branje

Pozdravljeni!

Tukaj lahko najdete veliko uporabnih informacij.

Te informacije so zapisane v lahkem branju.

Vsi ljudje imamo pravico, da smo enako obravnavani.

Kadar pa ni tako, je to lahko diskriminacija.

Če se zgodi diskriminacija, moramo vedeti, kam in na koga se obrniti.

Zahtevati svoje pravice je včasih težko.

Zagovornik načela enakosti vam lahko pomaga z nasveti in podporo, če se zgodi diskriminacija.

Skupaj zmoremo!

Enake pravice in možnosti za vse

Informacije o Zagovorniku načela enakosti

V tej knjižici lahko najdete:

• Kdo je Zagovornik načela enakosti?

• Kaj je diskriminacija?


• Kaj lahko storite, če ste bili diskriminirani?


• Kako do Zagovornika načela enakosti?